Re: ból stóp

From: "Majka04" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ból stóp
Date: Sat, 5 Jun 2010 17:37:23 +0200

Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i proszę o więcej.
Uzupełnię jeszcze paroma szczegółami, a mianowicie, że ten ból mam bez
przerwy już przynajmniej od 1,5 roku, a wcześniej pojawiaj się latem i nie
był tak dokuczliwy. Obecnie boli mnie zawsze tylko z różnym natężeniem.
Przejść mogę 500 do 1000 metrów i padam po porostu.
Badało mnie już 5 chirurgów i kończyło się na przepisaniu jakiegoś żelu,
tabletek lub zastrzyków / do brzucha/ wszystko było na krążenie krwi.
Obecnie nic nie przepisują, bo usg deplerowskie całkowicie wykluczyło , że
są to dolegliwości na tym tle. Badanie krwi też miałam dość szczegółowe i
wszystko w normie.
Gdyby nie opuchlizna i to znaczna, to nikt nie uwierzyłby mi, że mam
kłopoty z nogami.
Pozdrawiam