Re: cięcie cesarskie na życzenie

Data: 2003-08-16 06:45:48
Temat: Re: cięcie cesarskie na życzenie
Od: "Roma" <r...@w...pl>

Użytkownik "iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bhh1mc$icb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
>
> czy ktoś z was może dać mi namiary na jakiś szpital położniczy w Warszawie
> którym dokonuje się cesarskich cięć na życzenie kobiety, tzn. nie ma
> konieczności przedstawienia tam żadnego papierka zaświadczającego o
> wskazaniach medycznych. nie interesują mnie kliniki prywatne.

...jeszcze ja. Mysle, ze jezeli naprawde to Cie uspokoi: pewnosc iz nie
bedziesz musiala rodzic naturalnie, powinnas zmienic przychodnie(jezeli Twoj
lekarz uwaza iz bez papierka na cc nie mozesz liczyc), nie wierze iz nie
znajdzie sie taki, ktory po rozmowie z Toba, nie uwzgledni Twoich obaw.
Mozesz isc tez po prostu do ordynatora wybranego odzialu polozniczego i
szczerze z nim o tym porozmawiac. Zawsze jest szansa, ze trafisz na kogos
kto zrozumie. Mysle, ze taka obawa przed porodem moze ten porod utrudnic. No
i jeszcze mozesz sprobowac na forum regionalnym tam moze dowiesz sie w
ktorym szpitalu masz wieksza szanse na cc. Sprawa tych 200- 500zl doplaty-
wiesz mi_ dziecko nie mniej bedzie kosztowalo, wiec jezeli naprawde nie
znajdziesz innego rozwiazania- zaplac.
Nie zmieniam przy tym swego zdania na temat cc:-)))
Pozdrawiam serdecznie
Roma