Re: co robić?

Data: 2006-06-12 08:45:53
Temat: Re: co robić?
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e6j4bl$5jm$1@inews.gazeta.pl...

> glebszy sens, a raczej przyczyny tkwia w kazdym ludzkim postepowaniu,
sęk w
> tym, by wlasne postępowanie nie stanowilo kamienia, co z serca spada
na
> czyjeś bose stópki ;-//

To prawda, ale przyjmując jedne zasady krzywdzisz jednych, przyjmując
inny zestaw zasad, krzywdzisz innych...

> tuturutu:

To masz jakieś dziwne pojęcie o języku... kurde, im głębiej w sieć tym
ciekawsze anomalie widać ;o)

Chyba, że dla Ciebie uważać na kogoś a pilnować kogoś to jedno i to
samo... ale to nie mój świat, Kochanieńka...

Pzdr
Paweł