co to jest informacja? [crosspost]

201. Data: 2010-08-19 16:08:08

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
news:a55cd86a-d00c-4eba-a256-f09d1f9f9600@l6g2000yqb
.googlegroups.com...
> [...]
m.googlegroups.com...

> To nie ja to wymyśliłem, świat rzeczy jest martwy, a człowiek jest
> żywy, nie ma chyba bardziej rozdzierającej sprzeczności między
> martwotą a życiem.

Rozdzielenia na materię ożywioną i martwą już dawno dokonali
naukowcy zajmujący się chemią rozróżniając chemię organiczną
od nieorganicznej.

> Właśnie kiedyś filozofia interesowała się światem i dlatego była
> mędrkowaniem,

Z czasów gdy filozofia zajmowała się światem pozostały dzieła
pozostające wiecznymi mądrościami.

> teraz nauka zajmuje się światem i dlatego mamy kastrację
> subiektywizmu, czyli organizmu żywego z nauki.

Nauka, która zajmuje się światem tworzy komputery, samochody,
leki, środki ochrony roślin itd, a do tego subiektywizm i prawo
do nazywania czarnego białym - nie jest potrzebne, a wręcz szkodliwe.

> A fale i korspuskuły w fizyce to dokładnie podkreślenie dualizmu
> świata, bo to są dwie sprzeczne teorie, a jednocześnie obie
> prawdziwe.

hehehe
Właśnie rozwiązałeś zagadkę: "skąd się biorą idioci?"
- bo patrzą na prawdziwe zachowania się fal e-m w różnych
doświadczeniach i nazywają to teorią. Te zjawiska nie są sprzeczne
lecz różne w różnych sytuacjach i bynajmniej z teorią nie mają nic
wspólnego. Są prawdziwe i dlatego tak kłują w oczy teoretyków,
bo ich się nie da wykrzywić (łac. curve). :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

202. Data: 2010-08-19 16:13:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> wspólnego. Są prawdziwe i dlatego tak kłują w oczy teoretyków,
> bo ich się nie da wykrzywić (łac. curve). :)

Oglądałeś Matriks, jeśli na wszystko patrzysz przedmiotowo, nawet
człowieka traktujesz jak przedmiot wśród przedmiotów, to masz świat
jak w matriksie, a człowiek jest w kokonie , całkowicie nieświadomy
rzeczywistości. Ta metafora matriksowa, właśnie nam pokazuje co robi
świat przedmiotwy, gdy zlikwidujemy Podmiot.

203. Data: 2010-08-19 16:35:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...
> [...]

> rzeczywistości. Ta metafora matriksowa, właśnie nam pokazuje co robi
> świat przedmiotwy, gdy zlikwidujemy Podmiot.

Za zabójstwo człowieka grożą surowe kary, a za zabójstwo stołka
nikt nikogo nie karze. Te kary za mord są dlatego surowe, bo człowiek
jest podmiotem i ustawodawcy to wiedzą. Można sobie oczywiście
tworzyć takie idiotyzmy teoretyczne, że podmiotów nie ma, ale mnie
teorie nie kręcą. To nowomowa odmóżdżająca.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

204. Data: 2010-08-19 16:49:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> tworzyć takie idiotyzmy teoretyczne, że podmiotów nie ma, ale mnie
> teorie nie kręcą. To nowomowa odmóżdżająca.

Pieniaczysz bo nie wiesz co się kryje pod pojęciami, a zatem- czym
jest matriks-? Matriks to informacja, świat pojęć, abstrakcji, danych
pojęciowych, schematów, teorii - I to jest Przedmiot. Człowiek to
Podmiot nie jest tożsamy z informacją, bo się zmienia, a jak się
zmienia , zmienia się też świat. I teraz są ludzie, co chcą być
przedmiotami, bezruchem, raz na zawsze powiedziane, dla nich ma być
aktualne, chociaż rzeczywistość jest już zupełnie inna i ci co boją
się życia uwielbiają Matriks, bo tam nawet ludzie to informacja, tam
się nic nie rozwija, tylko powiela, informacja dąży do doskonałości.
Matriks ujmuje to co w latach sześdziesiątych osiągneli
strukturaliści, że istnieje tylko informacja, ludzi nie ma i widzimy,
że nawet ludzie są tylko informacją w matriksie, czyli przedmiotami i
cały bój w matriksie to walka z takimi Dawkinsami, którzy nie widzą
świata podmiotowego, bo oderwali się od rzeczywistości i kochają świat
przedmiotowy, czyli Matriks. Czyli mentalność biurokraty co ludzi nie
widzi tylko cyferki.

205. Data: 2010-08-19 17:18:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...
> [...]

| świata podmiotowego, bo oderwali się od rzeczywistości i kochają świat
| przedmiotowy, czyli Matriks. Czyli mentalność biurokraty co ludzi nie

Człowiek jest informacją zapisaną liczbami mianowanymi
w konkretnej lokalizacji przestrzennej obiektywnego Świata,
a Świat - to Księga, którą się czyta zmysłami i umysłem. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

206. Data: 2010-08-19 18:15:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> w konkretnej lokalizacji przestrzennej obiektywnego Świata,
> a Świat - to Księga, którą się czyta zmysłami i umysłem. :-)

To walnij głową w stół i zobaczymy jakimi jesteś liczbami, przecież
liczby nieodczuwają bólu, mają tylko informacje.

207. Data: 2010-08-19 18:30:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
i.googlegroups.com...

> To walnij głową w stół i zobaczymy jakimi jesteś liczbami, przecież
> liczby nieodczuwają bólu, mają tylko informacje.

Gdy walniesz głową w stół i odczujesz ból
będziesz miał dowód, że prawdziwe liczby odczuwają ból,
a więc swoją teorię o liczbach nie odczuwających bólu
będziesz mógł spokojnie wsadzić tam gdzie jej miejsce.
Człowiek nie jest teoretyczny - czy to rozumiesz? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

208. Data: 2010-08-19 18:41:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> będziesz mógł spokojnie wsadzić tam gdzie jej miejsce.
> Człowiek nie jest teoretyczny - czy to rozumiesz? :)

Oglądałeś,, Noc żywych trupów,, lub,, Resident evil,, no ci zarażeni
wirusem nie czują bólu, bo są przedmiotami, zarażeni informacją
pozbawiającą ich żywotności, dlatego żywią się mózgami żywych, bo
wirus, który nimi kierujący domaga się rozrostu. Mamy epidemię, a ty
Robakksik zostałeś ugryziony.

209. Data: 2010-08-19 18:52:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
e.googlegroups.com...
> [...]

> pozbawiającą ich żywotności, dlatego żywią się mózgami żywych, bo
> wirus, który nimi kierujący domaga się rozrostu. Mamy epidemię, a ty

Czy już Ci ktoś powiedział Drogi globie, że żyjesz w świecie urojeń
a filmy to fikcja? Prawdą jest, że słowo zabija a fałszywa,
samozaprzeczająca informacja drenuje i odmóżdża mózgi np. alefickie
oszałamianie nowomową.
Nie jesteś krytyczny. Wiesz o tym? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

210. Data: 2010-08-19 19:01:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> a filmy to fikcja? Prawdą jest, że słowo zabija a fałszywa,
> samozaprzeczająca informacja drenuje i odmóżdża mózgi np. alefickie

Staram się nie używać pojęć , ale obrazować problem i tak mieliśmy
kamienie, następnie pranie, później matriks, aż doszliśmy do Nocy
żywych trupów i to jest niesamowite, że o takie osoby natykamy się
każdego dnia i nocy, a nawet spółkujemy z nimi, czyli bardzo często
spotykamy je w realu. A ty Robaksik już się przeobraziłeś.

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.