Re: cytrynówka ze skórek - jak?

Data: 2010-05-08 15:22:34
Temat: Re: cytrynówka ze skórek - jak?
Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> Takiej teorii to jeszcze nie słyszałam. Serio tak myślisz, czy nie
> dopatrzyłam się sarkazmu?
>
> Ania
Każda epoka ma swoich głupców. Za późnego Gomółki i wczesnego Gierka głupi
ludzie dali by się pokroić w kawałki że komuna odsysa sok z pomarańczy. Dzisiaj
inni,, ale tak samo głupi, nawijają że konserwanty to trucizna. Ktoś policzył że
trzeba wypić 8 milionów butelek cytrynówki żeby zaszkodziło. Pomylił się. Z 99%
konserwantów się zwyczajnie wysikuje. Wychodzi ze trzeba zjeść ze 100 ton
pomarańczy albo cytryn żeby po 30 latach zachorować od środków konserwujących
cytrusy. 3000 kilo rocznie to 8 kilo codziennie. Można być jebniętym. Ale żeby
do tego stopnia.