Re: czas na małżeństwa grupowe

Data: 2013-03-28 11:55:20
Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:kj1a7f$q4s$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> a co Ci Ghost własciwie przeszkadza, że proszę Izkę o wiersz?

To klamstwo jest podwojne. Ani mi nie przeszkadzaloby* (proszenie), ani iske
nie prosisz.

Marsz do konfesjonału nazad!

*Natomiast skomlace wyludzanie za cudze, degustujace jest. Pamietam, jak
kiedys zadalem pytanie na grupie po jakijes tam niebytnosci, i ktos mi
udzielil odpowiedzi. Na co Ty miedzy wodke i zakaske "a co nam za to teraz
dasz?" - tak wlasnie sie przedstawiles na dzien dobry: "zaplac mi (no niby
'nam') za cudza zasluge".