Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,
Date: Tue, 31 Jul 2007 20:57:27 +0200

Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości
news:f8nvhg$hqo$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Cała ta dyskusja między Wami - przeciwnikami i zwolennikami - jest
> żenująca.
> Jeszcze raz - bo chyba nie do końca rozumiesz. Nie ja zaproponowałem
> dietę
> optymalną, choć przyznaję, że spróbowałem tej diety, czego nie ukrywam.
> Problem w tym, że kiedy w wątku pojawiła się "dieta optymalna", Aruba
> odpisała o diecie "beztłuszczowej" i "bezwęglowodanowej". No więc
> sprostowałem, że "optymalna", to nie "beztłuszczowa" i nie
> "bezwęglowodanowa".
> [...]

Stefan, lepiej przestań się jej tłumaczyć, bo jeszcze bardziej Ci
będzie ubliżać. Ona JUŻ TAK MA OD LAT! Znam ją doskonale z naszej prywatnej
grupy dyskusyjnej optymalnych. Dawała nam popalić równo... ;/
Podobnych ataków na bardzo wielu ludzi było mnóstwo na pl.misc.dieta
Jeff jest w tym nieobliczalna. Ona uwielbia jak ktoś się tłumaczy,
że nie jest wielbłądem, wpada wtedy wręcz w ekstazę... ;)

Krystyna
--
A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w
waszych glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki, Bez pozdrowien.