Re: dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?

From: "bartek" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?
Date: Sun, 21 Dec 2008 21:21:25 +0100

dzieki dzieki, narazie spie bez poduszki tak jest najlepiej.

palca czuje caly czas teraz tylko juz jednego.... lekko poddretwialego ale
jest lepiej.

czekam na ziomka co by mi akunpunkture zrobil, narazie jest ok.
musze sie pojsc troche poruszac mysle i bedzie ok, u masazysty bylem 2 razy
mowil ze powinno byc ok