Data: 2005-11-16 15:29:42
Temat: Re: dzieci (wybitnie) zdolne
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
"Lila" <H...@H...Com> wrote in message
news:dlesi7$b35$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> A do mnie tak. W ogole uważam, ze podawanie motywów swojego
> postępowania bardzo pomaga w komunikacji międzyludzkiej, a zwlaszcza
> rodzic/dziecko, nauczyciel/dziecko itd.
>
> Jak sadzisz, jakie polecenie chętniej wykona dziecko:
> - ubierz czapkę
> - ubierz czapkę, bo jest zimno i nie chciałabym żebyś zmarzła
przyklady
- wyciagnijcze karteczki, bo bedziemy miec klasowke
czy teraz jesli pojawia sie pytania- ale dlaczego musiemy miec dzisiaj
klasowke,
czy musimy miec kartki, nie wystarczyy pytanie itp czy tez nauczyciel ma to
uzasadniac?
- przyniescie kredki, bo jutro bedziemy malowac
czy my musimy malowac? mozemy cos innego robic? a po co mamy malowac, jak
teraz nie chcemy itp
gdzie ma sie skonczyc uzasadnianie, w grupie np 20 osobowej?
iwon(k)a
|