Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)
Date: Tue, 26 Mar 2002 09:57:19 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 50
Sender: j...@p...onet.pl@raya.kabaty.2a.pl
Message-ID: <a7pd8k$e49$1@news.onet.pl>
References: <a7j348$bbv$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
<2...@4...com> <a7kd8k$38u$1@news.tpi.pl>
<a7kqqk$9kk$1@news.onet.pl> <a7ktj9$bi8$2@news.tpi.pl>
<a7ku71$d4f$1@news.onet.pl> <a7kv8o$n5r$1@news.tpi.pl>
<a7l2i2$i7l$1@news.onet.pl> <a7monq$i58$1@news.tpi.pl>
<a7mpr5$f3c$1@news.onet.pl> <a7o3d6$c43$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: raya.kabaty.2a.pl
X-Trace: news.onet.pl 1017133140 14473 213.25.123.146 (26 Mar 2002 08:59:00 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 26 Mar 2002 08:59:00 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.rodzina:7127
Ukryj nagłówki
Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a7o3d6$c43$1@news.tpi.pl...
>
> >
> > Serio prosiłaś o potwierdzenie?
>
> Tak.
>
> I co dostałaś?
>
> Jasne nikogo to nie zdziwiło.
Sam fakt, że ni dziwi to, że ktoś jest proszony o potwierdzenie przyjścia,
jest normalny, a ze ludzie nie potwierdzają to już inna sprawa...
> Nie było tak, że cześć osób
> > potwierdziła i nie przyszła, albo nie potwierdziła i przyszła?
>
> Tylko jedna. Ale ja przypuszczałam ze nie przyjdzie.
To i tak miałaś dużo szczęścia, albo masz jakąś wyjątkową
rodzinkę/znajomych.
> Nie wiem Joanno czy to jest
> normalne gdy ktos cos obiecuje a potem nie dotrzymuje slowa- uwazam ze to
> jest niekulturalne
Niedotrzymywanie słowa nie jest normalne. Użyłam tego słowa w znaczeniu
powszechne.
> > > Ha ha - no własnie biznes i powinien dbac przede wszystkim o klienta.
> >
> > Nie... Powinien dbać o dobrych klientów, bo 80 % zysku przynosi firmie
20
> %
> > najlepszych klientów... Pozostali tylko generują koszta...
>
> A jezeli ten dobry klient chce wlasnie wejsc z wozkiem?
Dobry nie ma wózka... Hmm... od wózka zaczęła się dyskusja, ale teraz to
raczej przenośnia... jak ma "wózek" to ma np. inne wyższe ceny... itp.
bariery...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl
|