Re: ingerencja w życie ukochanej.

Data: 2001-08-10 11:15:12
Temat: Re: ingerencja w życie ukochanej.
Od: "Eryk" <e...@s...pl>

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l08pb$b5m$...@n...tpi.pl...
news:9l06e2$1ms$1@h1.uw.edu.pl...
> [...]
Ciebie?

> Dokładnie to samo chciałam po przeczytaniu tego postu powiedzieć ale
ugryzłam się w język;).
> Liczyłam, że odezwie się ktoś mądry, może jakiś psycholog ;-), co niestety
jest zjawiskiem prawie na
> tej grupie niespotykanym.
> Również w wątku od Barszcza;) zgadzam się z Erykiem.
> Dobrze, że Czasem jednak ktoś rozsądny tu się pojawia.

Eva, a dlaczego sie ugryzłaś w język? ;))
Po pierwsze nie uważam się za mądrego czy rozsądnego ;), ale dzięki Ci
serdeczne:))
A ponadto pomyśl/poczuj -przecież, jeśli nie będziesz się odzywać to nie
zmienisz
swoich zastrzeżeń co do grupy.. To też zależne jest od nas samych. Nie
sądzisz?

Pozdrawiam, Eryk