Re: irydologia

From: p...@a...gda.pl (Piotr)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: irydologia
Date: 24 Feb 2002 12:08:01 +0100

Wyniki

Journal
> Troche jestem zdziwiony twoja opinia, gdyz lekarze stosuja irydologia w
> celach diagnostycznych
> tutaj mapy teczowki
> http://www.mrbean.net.au/~wlast/iris.diagnosis.htm

Nie. Moze niektorzy naciagacze. Obejrzalem te mapy - sa pozbawione
logicznego sensu. Nie ma zadnego zwiazku miedzy takimi szczegolwoymi
obszarami teczowki a organami w ciele. Mapy budza niepokoj chociazby
dlatego, ze nie ma na nich zaznaczonej zadnej zmiennosci - a wszystko sie
troche rozni u ludzi.

> Tutaj lista irydologow z Google
> http://www.google.com.pl/search?q...

Irydologow jest cala masa. Tak samo, jak bioenergoterapeutow, rozdzkarzy
itd. A co do rozdzkarzy - wyznaczono nagrode 1 milion dolarow dla
rozdzkarza, ktory pokaze, ze potrafi znajdowac podziemne "zyly wodne" - i
nic. Nagroda do dzisiaj jest do wziecia. A rozdzkarzy tez znajdziesz od
groma, jeszcze wiecej, niz irydologow.

Pozdrawiam wiecznego entuzjaste medycyny niekonwencjonalnej :)

Piotr