Re: kandyzowanie skorek pomaranczy

Data: 2001-12-04 18:28:25
Temat: Re: kandyzowanie skorek pomaranczy
Od: waldemar z domu <w...@t...de>

> taki jak przesmażone w cukrze skórki pomarańczy, jak się to robi?

apropos śląskiej bomby podawałem sposób na kandyzowanie czegokolwiek. Jak
chcesz do świąt zdążyć, to się musisz sprężyć, to ok. 2 tygodnie zajmuje :-)

Waldek
PS można kupić gotowe. Prawdopodobieństwo, że niepryskane jest dużo
większe. W opolskim Realu aż mi oko zbladło. Były tam kandyzowane skórki
pomarańczy, cytryny, lemony i cytronatu. Oprócz tego ananas, papaya i
fafnaście innych różnych owoców. No i mieszanka też.
Wsio na wagę i chyba niedrogie (coś 2zł za 100gr, czy podobnie). Paczkowane
też były, chyba po 2.20 za 200g.

Waldek