Re: kapusta zasmażana jak?

Data: 2006-07-19 08:19:13
Temat: Re: kapusta zasmażana jak?
Od: "rympal" <r...@w...pl§>

news:e9jg44$9ei$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> wrote in message
>
> Ja robię inaczej, zasmażana czyli ze zasmażką - posiekana, ugotowana do
> miękkości kapusta, do tego zezłocona cebulka i na tym samym tłuszczu
> odrobina zasmażki, aby nie była za gęsta. Kapusta na słodko, ale można
> dodać trochę octu, aby zakwasić i tę zasmażkę - wywar robi się jak rzadki
> sosik i cały smak w nim jest. Oczywiście można koncentrat pomidorowy, ale
> kwaśny oraz śmietanę, względnie tylko śmietanę.

a probowales kiedys robic kotlety z kapusty?
Trzeba kapuste (glowke pokroic na cwierci) obgotowac w wodzie albo bulionie
warzywnym, przepuscic przez maszynke do miesa i talerz z kapusta ustawic pod
katem - tak by woda odciekla (mozna wycisnac w szmatce) , ostudzic. Pozniej
normalnie - jajka, maka, przyprawy. Formujesz kotlety. Smazysz na oleju.
Dobrze do farszu dodac duzo koperku.

rympal