Re: kotlety schabowe

Data: 2005-09-02 12:39:23
Temat: Re: kotlety schabowe
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Fri, 02 Sep 2005 14:03:44 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>No właśnie, ja czosnek lubię, ale akurat w schabowych go nigdy nie
>jadłam. Za to schab pieczony szpikowany słoniną i czosnkiem - jak
>najbardziej.
>No to jak ten czosnek do kotleta wepchać? :)

Ja czosnek dodaje w sumie pod koniec albo na koncu...zaleznie do
humoru, czasu i innych to w prasterki go ciach i obkladam
kotleta, albo klade na strone druga, kiedy pierwsza sie
smazy...na koniec na patelnie dodaje taki przez praske.

Pierz
K.T. - starannie opakowana