Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)

From: "locke" <l...@p...wiggin.com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Date: Sat, 2 Jul 2005 21:52:00 +0200
<d9oukc$3qn$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9pqh1$nml$1@news.onet.pl>
<d9pvsv$4ic$2@news.onet.pl> <d9rrij$4pa$1@news.onet.pl>
<d9rt05$ko4$1@news.lublin.pl> <d9s1oi$ioa$1@news.onet.pl>
<d9s2v0$r1l$1@news.lublin.pl> <d9s6nn$1h3$1@news.onet.pl>
<d9s7p2$p5$1@news.lublin.pl> <d9s9o0$a4e$1@news.onet.pl>
<d9sdcn$6h5$1@news.lublin.pl> <d9segh$jjo$1@news.onet.pl>
<d9ugbv$d72$1@news.lublin.pl> <d9uhue$ico$1@news.interia.pl>
<d9ul0c$ide$1@news.lublin.pl> <d9v7vt$p6v$1@news.onet.pl>
<da1bj6$c2l$1@news.lublin.pl> <da3qkf$lba$1@news.onet.pl>
<da43p5$b57$1@news.lublin.pl>

news:da43p5$b57$1@news.lublin.pl...

> Prawa sa takie same zarowno dla hetero jak i homo,tylko ze aby zwiazek
> zostal zarejestrowany musza byc spelnione warunki: partnerzy musza byc
> pelnoletni,oboje stanu wolnego i przeciwnej plci.

Pełnoletni - zgoda, bo muszą mieć możliwość samodzielnego decydowania; stanu
wolnego - też zgoda, bo więcej niż jeden związek, w którym funkcjonuje dana
osoba może rodzić komplikacje; jednej płci - dlaczego?

> Albo znosimy wszystkie warunki albo nie znosimy zadnego,nie wiem dlaczego

Skąd ten wniosek? Czy zawsze jakaś zmiana prawa pociągała za sobą zmianę
wszystkich jego elementów?

> mamy legalizowac zwiazki homo,a nie legalizowac zwiazku faceta z dmoma
> kobietami ktore on koch i one go onie kochaja lub odwrotnie zwiazku
kobiety
> z dwoma facetami ktorych ona kocha i ktorzy obaj ja kochaja ? W czym sa
> gorsi od zwiazku dwoch gejow czy lesbijek ?

Wspominałem, że związek zawarty między trzema lub więcej osobami wprowadza
pewne komplikacje (no. majątkowe). Podobnych komplikacji nie wprowadza
jednakowa płeć zawierających związek. Przyrównywanie wymogu różnej płci i
wolnego stanu można by porównać do przyrównania np. wymogu jazdy w pasach
bezpieczeństwa z prawo lub lewostronnym kierunkiem jazdy: jeżeli bez pasów
jeździło się prawą stroną, to po wprowadzeniu pasów powinno się też
zmienićruch na lewostronny?