Re: ledwo żyję, co mi jest?

From: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ledwo żyję, co mi jest?
Date: Sat, 30 Aug 2008 20:30:00 +0200

Takich bredni jak ta, że przerost grzybów jest jedną z najpopularniejszych
przyczyn dających takie objawy to dawno nie czytałem...
Co za bzdury... Nie ma nawet takiej choroby jak przerost candida albicans.
Kandydozy wynikają z upośledzenia odporności organizmu, zaburzeń skladu
flory przewodu pokarmowego (candida albicans jest u 80% zdrowych ludzi w
przewodzie pokarmowym!!!) i jatrogennie. I dają zupełnie inny obraz
kliniczny.
Może piszesz o chorobach... ścian? :)

Droga Karolino,

Twoje objawy nie są charakterystyczne dla jednej choroby i na ich podstawie
niemożliwe jest zdiagnozowanie Ciebie ze 100% pewnością. Przyczyn bolów
głowy, biegunki, drętwienia, osłabienia jest tak wiele, że mija się z celem
wypisywanie ich i strzelanie, która z nich jest właściwa.
Zacznij od badań ogólnych. Morfologia, glukoza, elektrolity, wskaźniki stanu
zapalnego, badanie ogólne moczu...
No i przede wszystkim badanie lekarskie - rozmowa (dokładna.. nie taka jak
tu, za mało istotnych informacji podałaś, trzeba by Cię pociągnąć za język
:) i badanie kliniczne.

Pozdrawiam,

R.