Re: lekotka boczna - gdzie najlepiej wykonac zabieg

From: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: lekotka boczna - gdzie najlepiej wykonac zabieg
Date: Tue, 30 May 2006 20:59:44 +0000 (UTC)

m...@p...pl napisał(a):

> witam
> Jestem po badaniu polem magnetycznym i stwierdzono u mnie uszkodzenie
> lekotki bocznej...
> poleci mi ktos lekarza ktory nie spapra mi tego zabiegu?
> mam skierowanie ktore jest wazne na calym slasku ale nie wykluczam tak
> ze mozliwosci prywantego zabiegu jesli okaze sie ze bede musial czekac
> na zabieg pare miesiecy...wiadomo wtedy moge oczywiscie skorzystac z
> uslug gabinetu poza slaskiem.
>
> ps.moze ktos podac przyblizone ceny takiego zabiegu?
>
> pozdrawiam

Witam!
Jestem w trakcie leczenia moich kolan i myślę, że mogę w jakimś sensie pomoc.
Mieszkam na Śląsku, rezonans magnetyczny miałem robiony w Sosnowcu.
W interpretacji napisano, że uszkodzona jest łąkotka przysrodkowa.
Jak się później okazało interpretacja była błędna.
(paranoja, bo badanie kosztuje 600 pln'ów, więc można powiedziec ze ka kasa
chorych wyrzuciła te pieniądze...)
Dostałem skierowanie na artro ważne na całym śląsku. Dobrą opinią wsród wielu
ludzi cieszą się szpital w PIekarach Śląskich i Sport klinika w Żorach.
Tym tropoem poszedłem. Aby miec zrobiony zabieg musisz skonsultowac się z ich
lekarzami. W Piekarach (trzeba miec skierowanie do poradni) czekałem około 3
miesięcy. W Żorach 3 tyg., wizyta 200 pln. Czas oczekiwania na zabieg w obu
wypadkach ok. 6 miesięcy.TO na kasę chorych.
Jeżeli prywatnie, to polecam klinike w Żorach, koszt artro to koło 3 tys., do
tego mogą dojśc koszty bioimplantów- do 2 tys. NIe wiem jak z terminami, bo
niestety na tą opcję nie mogłem sobie pozwolic.
Jestem własnie po artro w klinice stąd mam rozeznanie, ale proszę to traktowac
orientacyjnie :). Miałem miec robioną transpozycję guzowatosci piszczeli, ale
wycięto mi tylko plice- może to rozwiąże problem.

Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i pozdrawiam