Re: milosc rodzicielska a Milosc

From: "Paulo" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: milosc rodzicielska a Milosc
Date: Tue, 27 Mar 2001 17:39:10 +0200

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
news:99qbaq$c8h$1@news.tpi.pl...

> IMO moja mysl jest kompletna. :)
> A co w niej jest nie tak? ;)

Alez ona jest kompletna - jak przezroczysta kula.

Jeszcze nie wiem, co dokladnie jest w niej nie tak. Jesli zdefiniujesz 'identyczne
wlasciwosci i
wplyw' to moze z nimi podyskutuje, a moze sie zgodze.
Na razie sa to nie udowodnione ogólniki.

> Jasne, wymiekasz przy takich hipotezach. ;)

Tak, to bylby zaden dowód, bo wystepowalby i w przeslance i we wniosku.

> Tzn jakas historyjke mam przytoczyc i uzasadnic 'lopato-logicznie'? ;)

Rób co chcesz - pytam Cie, co masz na mysli mówiac o 'identycznych wlasciwosciach i
wplywie'.

> Moze tak: porownaj rozne sytuacje np strata, zawod, emocje zwiazane
> z istotnymi momentami przelomowymi w zyciu osob bliskich ktore
> kochamy, klamstwo itd. Jesli znajdziesz _jakosciowa_ roznice - napisz
> o tym. OK?

Malo, czastkowo.
Przeciez stac Cie na wiecej.

> Czarek