Re: nauka rysowania

From: Elske <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nauka rysowania
Date: Sat, 14 Jan 2006 23:45:40 +0100

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Ymmm... Ale bierzesz pod uwagę, że dziecko może po prostu nie potrafić
> samodzielnie poza jakiś etap wyjść? O oddawaniu swojego "widzenia
> świata" w rysunku przez młodsze dziecko już pisałam. Granica między
> interpretacją a zwykłym brakiem umiejętności jest dosyć płynna.

znasz chociaz jedno dziecko (pomińmy, te, które nigdy albo bardz mało
eysowały oraz dzieci opóźnione w rozwoju), które nigdy nie wyszło poza
zieloną spiralę?

> Celem jest wspomożenie zauważonych zdolności.

BZDURRRRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Grrrrrrrrrrrrr
W ten sposób własnie zabija się talenty!!!! Plastyczne, muzyczne i inne!

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*