Re: nie mogę schudnąc

From: "siliana" <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: nie mogę schudnąc
Date: Wed, 18 Jun 2008 00:09:26 +0200

Użytkownik "mala-siostra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:582a9592-183e-43cd-abd9-46af8e51ee73@k30g2000hs
e.googlegroups.com...
witam serdecznie

od bardzo dawna staram sie schudnąć ale wcale mi to nie wychodzi. Mogę
pozbyć się 2-3 kilo ale zaraz wracam do przeklętych 75 a czasem
wzrasta do 76 i normuje się na 75(mam171 cm wzrostu, jestem studentką
i całe dnie spędzam w pracy i na uczelni, jestem zabiegana do tego
ćwiczę 2 razy w tygodniu a jeśli mam na to czas to nawet codziennie z
1-1,5 godziny, przez miesiąc 2 razy w tyg. chodziłam na basen) efektów
nie widać :( maże i inni mówią mi czasem że schudłam ale waga tego nie
pokazuje. Mój wygląd poprawiłu cwiczenia

te ostatnie 2-3 kg zrzucic najtrudniej:( pamietam, ze jak mialam wlasnie
tyle do zrzucenia, to waga wracala jak bumerang. czytalam gdzies, ze
organizm ma zaprogramowana min. ilosc kg i nie ma przebacz...no ale czy to
prawda - nie wiadomo.

- do wieczora zjem jeszcze jakies surowe owoce i z 2 kanapki albo
sałatkę czy jogurt

a liczylas kiedys, ile kcal jadasz dziennie? ja kiedys policzylam, ze 2
bulki bez masla, z cienkimi plasterkami zoltego sera i pomidorem to 550
kcal. dodatkowo tez dietetyk mi sprawdzil, ze jem nieprawidlowa ilosc
bialka, weglowodanow itd.

- pije dużo zielonej herbaty, jakiś ziołowych naparów na odchudzanie

wchlanianie jest na poziomie jelita cienkiego, a herbatki dzialaja na jelito
grube - odpusc sobie, chyba, ze ci smakuja i chcesz je pic dla smaku

- zero napoi gazowanych tylko wodę niegaz. czasem sok

jesli sok, to tylko pomidorowy lub warzywny

- biorę cały czas chrom a teraz kyupiłam w aptece linee

ja bym to odpuscila

ostatnio nawet bylam u lekarza myślac o jakiś badaniach krwi. ten
stwierdził ze nie widzi problemu i po prostu zamiast tego przepisał mi
meridię. nie wykupiłam.

przy takiej wadze i wzroscie przepisal ci meridie? szok!

patrząc na siebie w lustrze nie czuję się komfortowo

policzylam twoje bmi i nie masz nadwagi, choc jestes w gornej granicy.
wydaje mi sie, ze powinnas postawic na regularne cwiczenia areobowe - basen,
rower itd. - 3 x w tygodniu, nie czesciej. tylko skad na to czasu dla
zabieganej studentki, ktora pewnie i pracuje? nie wiem.

nie wiem, czy mam racje - napisalam to, co wiem z wlasnego doswiadczenia.