Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Date: Fri, 12 Mar 2004 18:48:03 +0100

Użytkownik "PsychoOne" <p...@p...onet.pl>
news:c2smtd$51p$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Eliza" <e...@w...pl>

> Kilka uwag zupelnie z boku:
> [...]
> Na przetrwanie cechy moze np. miec wplyw to, ze w danej grupie
> spolecznej blondynki albo mezczyzni z zielonymi oczami sa bardziej
> atrakcyjni. [...]
> PsychoOne

Nie brzmi to zbyt wiarygodnie nawet jako teoria bowiem z takiego
opisu ewolucji jako nadrzędnego procesu sterującego doborem
naturalnym wynikało by, że samce którzy nie znajdą zgodnej z
"obowiązującym modelem" samicy -- nie zapłodnią wolnych samic
nawet jeśli nie spełniają "wymaganych, jedynie słusznych cech"
co stawiało by nadrzędność wyimaginowanego procesu ponad
wolą, popędem, pożądaniem, pożądliwością, powabem i instynktem
samozachowawczym jednostki i stada. :-)
\|/ re: