Re: niowych dni.

Data: 2019-05-05 09:43:38
Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 03.05.2019 o 23:08, Ilona pisze:

> Nigdy nie mówiłem, że on takie deklaracje składal.
> Od samego początku miał kunktatorskie nastawienie.
>
> https://youtu.be/WE9_k7zUeTg?t=232
> Już wtedy zawiódł nadzieje wielu a po 13 XII, wszyscy zrozumieli, że
> nic się nie zmieni, jeśli coś się nie zacznie zmieniać w ZSRR.
>
> Pamiętam takie słowa: "Teraz mamy NSZZ Solidarność, mamy prawo do
> strajku a inne prawa wywalczymy potem. Razem bierzemy
> odpowiedzialność, to jest siła, to jest moc!"
> //poszukać na yt?

No to jednak nie zdrajca.  "Zawiedzione nadzieje", no cóż pewno bardzo
mu przykro z tego powodu że był i jest postrzegany jako ktoś kim nigdy
nie był.

Ale po co, te słowa w niczym mu nie uchybiają, postępował jak rasowy
związkowiec, a to że niektórych zawiódł że nie postępował jak
wywrotowiec to już nie jego problem.