Re: obowiązki dzieci w domu ...

Data: 2006-02-11 09:58:20
Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Nixe" <n...@f...peel>

W wiadomości <news:dsf6oq$n3i$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> No dobra, teraz na mnie nakrzycz. Obraź się, jeśli musisz. Wrócę tu,
> jak już przestaniesz krzyczeć.

No weź przestań!
To ja myślałam, że Ty na mnie nawrzeszczysz i nawet bałam się Twój post
otwierać ;-)
Ale otworzyłam jednak i nawet zaczęłam odpisywać (nie krzycząc ;-), z tym,
że doszłam dopiero do połowy i tego, co chcę napisać, jest tak dużo, że nie
wiem, czy skończę i czy w ogóle jest sens (bo zbyt dużo prywatnych spraw
moich dzieci jest w tym wszystkim). Chyba prościej byłoby spotkać się kiedyś
na kawie i na spokojnie sobie pogadać ;-)

--
PozdrawiaM