Re: odklejenie siatkówki, gdzie i jaką metodą?

From: seez <b...@o...pl>
Subject: Re: odklejenie siatkówki, gdzie i jaką metodą?
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Wed, 7 Jun 2006 14:14:52 +0200

Może ktoś kiedyś będzie przeglądał archiwum... więc piszę co i jak już po
zabiegu.

A więc operacje przyklejenia (poprzez założenie silikonowej plomby)
zrobiłem. U tego samego lekarza który zdiagnozował. Wszystko poszło super,
goi się szybko i nic nie boli. Siatkówka na miejscu.
Dla zainteresowanych gdzie to operować "mój" doktor polecał szpitale:
Sierakowska, Szaserów, Lindleja, odradził Czerniakowski i Waliców. W
Czernikowskim miał podobną operację znajomy i po jego doświadczeniach ja
też odradzam :) Dobra jest też (jak niesie legenda ludowa) prywatnie
klinika prof. Szaflika, bodajrze na Grzybowskiej albo Boya Żeleńskiego...
Co do innych legend ludowych i opini jakie zebrałem to: Łódź - prof.
Nawrocki, Katowice - nie pamiętam :)
Ja natomiast dałem się zoperować w gabinecie Retina u dr. Piotra
Fryczkowskiego i jestem zadowolony 10.

Wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia
sEEz