Re: pa?ska skórka

Data: 2005-11-01 07:32:04
Temat: Re: pa?ska skórka
Od: t...@g...pl (Kot)

Krysia Thompson wrote:

>Mnie tam, jak z fusow, wychodzi, ze ta baba cmentarna, co strzeze
>przpeisu, a bojkotuje przepisy tu, jak Pusia pisze, TO TY!!!
>Przyznaj sie...bo jak nie, to dziecko obudze!!!! czuj sie
>zdemaskowana

Czuje sie ;)) Rzeczywiscie z Warszawy-m, ale przepisu nie podam, bo
dzicko obudzilo sie samo z siebie, tylko o przyzwoitej porze ;) Wlasnie
trnuje skoki przez przeszkody i ciekawa jestem kidy sobie wybije te
swoje trzy zeby...

Kot i niesprecyzowane plany kulinarne na dzis... Jedyne, czego jestem
pewna, to zoltko+sok z cytryny+olejek rycynowy na ueb.