Re: powiększona źrenica

From: "sure2" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: powiększona źrenica
Date: 23 Jan 2006 22:38:14 +0100

>    Pewna znajoma niewiasta miała takie znacznie różniące
> się źrenice. Taka uroda, diagnostyka przeprowadzono
> dawno temu - głęboka? norma?, przynajmniej neurologicznie
> i okulistycznie:-).
(...)

>    A do neurologa proszę się wybrać możliwie szybko...
>
>    Pozdrawiam    Janusz z Galicji

Dziś byliśmy u okulisty, oprócz tego objawu (widocznego przy słabszym świetle -
w dzien jest ok), oczy bez zmian. Na razie okulista trochę mnie uspokoił, ale
nie do końca. To może być np. wynik jakiegoś urazu oka, niestety żadnych urazów
nie pamiętam, oprócz tych z wczesnego dzieciństwa syna. Chyba nie jest możliwe,
żebym dotychczas nie zauważyła? różnicy?
Neurolog jutro...

Agata