Re: pracująca/ niepracująca mama

Data: 2002-05-13 14:57:07
Temat: Re: pracująca/ niepracująca mama
Od: Bischoop <B...@b...SA>

W artykule Martuszka napisal(a):

> Cześć.
> Do tej pory śledziłam po cichutku Wasze dyskusje, ale teraz jestem ciekawa
> waszych opinii na temat, czy to naprawdę dobrze dla dzieci, jeśli mama jest
> w domu i nie pracuje. Chodzi mi tu o dłuższe pozostawanie w domu, nie przez
> okres powiedzmy pierwszego roku czy dwóch życia dziecka, ale kiedy ma ono
> np. 8-10 lat i więcej. Mówi się zawsze o kosztach dla kobiety, że się nie
> realizuje, nudzi sama z dziećmi itp., ale robi to dla dobra dzieci. Korzy
> ści dla dzieci są oczywiste: obiad na czas, opieka w przypadku spadnięcia z
> [...]

Nie ma nic lepszego dla dzieci gdy matka jest w domu, czy czytalas
nieraz o dzieciach:Dziecko kradlo, bralo narkotyki, pochodzi z dobrego
domu: Mama lekarka, ojciec Adwokat, willa, az dziw ze dziecko moglo cos takiego
robic. Zadecydowalo o tym jedno: pogon rodzicow za pieniedzmi, zadnego
kontaktu z dzieckiem, rodzice wtedy nie wiedza gdzie jest dziecko i z
kim.
Tak wiec Marta jesli masz taka mozliowosc, pozostac w domu odkladajac na
jakis czas prace, to bedzie to dobre dla ciebie i dzieci.
--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%