Re: problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie

From: "kuku" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie
Date: Sat, 25 Oct 2003 08:01:11 +0200

Użytkownik "FIXRAMBO" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:Q7nmb.120681$bU3.1617005@news.chello.at...
> Sądzę,że częste używanie antybiotykow wyjalowiło twój organizm i jesteś
> podatna na każdą infekcję i dysharmonie środowiska . Możliwosci medycymy
> akademickiej już wyczerpałes , więc należy zwrocić się do medycyny
> naturalnej. Należy rozpocząc od stanu zapalnego woreczka gdyż możesz miec
> nim złogi lub kamienie utrudniające spelnianie jego funkcji. Na to
jest
> takie chińskie lekarstwo ziołowe LIDAN, opis tego lekarstwa widzialem na
> stronie www.kregoslup.polbox.pl lub znajdziesz w wyszukiwarce. Musisz sie
> [...]
Dziekuje ale nie jestem przekonany do takich metod. Zreszta kamieni
zolciowych nie mam.
Bylem kiedys u jednego takiego "lekarza" wyszedlem gleboko zniesmaczony. Z
trudem czlowiek ten
rozumial co do niego mowie, odpowiadal malo zrozumiale, no i na dokladke
zalecil mi na przewlekle
zapalenie zatok tlusto jesc i brac jakies tam ziolka. Juz wtedy bolala mnie
watroba, jak sie okazalo
po wizycie u gastrologa mialem silna grzybice. Sadzisz ze zarcie kostki
masla dziennie by mi na to
pomoglo???? Leczenie metodami "nienaturalnymi" znacznie zmniejszylo moje
problemy, niestety nie
bylo do konca skuteczne bo dalej walcze z resztkami grzybicy i tym stanem
zapalnym pecherzyka.
Zastanawiam sie tez czy przyczyna tego wszystkiego nie jest przewlekly stan
zapalny zatok.