Re: problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie
Date: Mon, 27 Oct 2003 09:50:29 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "kuku" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bnd3jl$m4b$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "FIXRAMBO" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
miec w nim złogi lub kamienie utrudniające spelnianie jego funkcji. Na
> jest
na stronie www.kregoslup.polbox.pl lub znajdziesz w wyszukiwarce. Musisz
sie uodpornic na stresy bo ciągły stres niszczy twoja odporność psychiczną i

> Dziekuje ale nie jestem przekonany do takich metod. Zreszta kamieni
> zolciowych nie mam.
> Bylem kiedys u jednego takiego "lekarza" wyszedlem gleboko zniesmaczony. Z
> trudem czlowiek ten rozumial co do niego mowie, odpowiadal malo
zrozumiale,

A to się zgadza. Ludzie na krańcowo odmiennych dietach kompletnie
nie potrafia się porozumieć... :(

> no i na dokladke zalecil mi na przewlekle zapalenie zatok tlusto jesc
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To jest strzał w dziesiątkę! Ten człowiek (niezależnie od swojego
wykształcenia) dokładnie WIEDZIAŁ co mówi.
Tak właśnie jest! Ja miałam przewlekły stan zapalny zatok i przez wiele lat
ustawiczny problem z tzw. zatkanym nosem, który "dzięki" stosowaniu kropli
do nosa wszelkiego możliwego rodzaju (a nawet robionych na zlecenie
laryngologa) coraz bardziej wysuszały błony śluzowe nosa i zwiększały
jeszcze bardziej obrzęk śluzówki. Przeczytaj ulotki wszelkich kropli do
nosa! Ostrzegają tam przed dłuższym stosowaniem, niż ok.3 tygodni. Tak to
jest z tymi "lekami". One w rzeczywistości nie leczą, znoszą tylko objaw na
2-3 godziny i tylko jeszcze bardziej szkodzą. Człowiek zaczyna szukać
przyczyn wszędzie, ale zawsze POZA swoim organizmem.
Ja już wtedy przerobiłam wszelkie mozliwe sposoby, aby znowu normalnie
oddychać przez nos, nawet nawilżanie powietrza w pokoju, pozbycie się
dywanu, bo uwierzyłam, że winne są roztocza. To wszystko okazało się malo
skuteczne.
Trafiłam na dietę wysokotłuszczową. Wystarczyły zaledwie 3 tygodnie
stosowania diety optymalnej, a obrzęk i suchość śluzówki w nosie ustąpił.
Dietę optymalną stosuję ponad pięć lat i tyle czasu nie mam żadnych
problemów z nosem, a nawet nie zdarzają mi się przeziębienia, ani katar.

i brac jakies tam ziolka. Juz wtedy bolala mnie
> watroba, jak sie okazalo
> po wizycie u gastrologa mialem silna grzybice. Sadzisz ze zarcie kostki
> masla dziennie by mi na to pomoglo???? Leczenie metodami "nienaturalnymi"
znacznie zmniejszylo moje problemy, niestety nie
> bylo do konca skuteczne bo dalej walcze z resztkami grzybicy i tym stanem
> zapalnym pecherzyka.

No i sam fakt, że jednak nie wyleczyło Cię do końca zmusza do wniosku, że
"nienaturalne" metody są nieskuteczne.
Grzybice pojawiają się zawsze w organizmie o słabej odporności, a odporność
skutecznie i trwale można podnieść TYLKO poprzez stosowanie dobrego
pełnowartościowego odżywiania. Organizm bardzo potrzebuje w pożywieniu
tłuszczu (zawiera on witaminy rozpuszczalne w tłuszczach A, D, E, K) które
są bardzo potrzebne śluzówce i skórze (dlatego przemysł kosmetyczny tyle ich
pakuje do kremów i robi kasę na naiwnych, którzy boją się te witaminy zjadać
po prostu w tluszczach naturalnych).

> Zastanawiam sie tez czy przyczyna tego wszystkiego nie jest przewlekly
> stan zapalny zatok.

Właśnie tak, ale stan zapalny jest jedynie objawem, prawdziwą przyczyną jest
Twoja niskotłuszczowa dieta.
Dopóki nie przestaniesz się bać jeść produkty wysokotłuszczowe pochodzenia
zwierzęcego (masło, sery, śmietanę, tłuste mięso, podroby) to będziesz
zmuszony
żywić się farmaceutykami i często odwiedzać lekarzy. A to nader kosztowne
kuracje.

Pozdrawiam
Krystyna