Re: prostamol uno

From: Juanitos <j...@p...me.uk>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: prostamol uno
Date: Sat, 02 Sep 2006 20:27:09 +0200

milkatrek napisał(a):
> Mam problem z oddawaniem moczu. Podejrzewalem z to przerost prostaty lub
> cos
> gorszego. Zrobilem badania krwi i moczu i wybralem sie do urologa. Lekarz
> zrobil badanie usg. Wykluczyl przerost (mam 28lat). Powiedzial ze krew i
> mocz sa b.dobre. Nerki sa ok pecherz, prostata tak samo. Przepisal mi
> prostamoluno. Zjdalem 30 tabletek. Jednak nic nie pomoglo. Nadal mam problem
> z oddaniem moczu. Np. po wypiciu kilku piw jestem tak pelny jednak idac do
> ubikacji musze sie niezle wysilic zeby sie wysikac. Jak zaczne to juz jakos
> [...]

Witaj,

trochę mało napisałeś o tym badaniu. Czy lekarz stwierdził, że wymiary
prostaty są OK, tylko na podstawie USG ? Czy nic nie pisało na temat
grubości ściany pęcherza ? Czy chorowałeś "na pęcherz" w dzieciństwie ?
Moim zdanie lekarz "ślizgnął" się po temacie... Poza tym , prostamol
działa delikatnie i to dopiero po min. 3 miesiącach. To lek ziołowy.

Pozdrawiam
Juanitos