Re: prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!

From: "Juanito" <j...@r...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!
Date: Sat, 12 Aug 2006 15:21:21 +0200

Użytkownik "Anna" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ebki1c$q5p$1@inews.gazeta.pl...
> Jestem zupełnie załamana, mam nadzieję że w Internecie znajdę pomoc!
> Choruję
> od 7 lat , mam zawroty głowy, ciągle mi słabo, mam kołatanie serca, kiedyś
> miałam parę razy częściowe zaniewidzenie. Chodzę oczywiście do lekarzy i
> tu
> pojawia sie problem...Byłam u wielu specjalistów, miałam wiele badań
> wyniki w
> normie, jedynie EKG Holter - skurcze dodatkowe. Każdy z tych lekarzy to
> specjalista w swojej dziedzinie, więc widzi jakby fragmant
> organizmu.Brałam
> [...]

No więc myślę, że jest tak. Skoro wytrzymałaś 7 lat leczenia, tzn, że masz
końskie zdrowie. W innym przypadku już byłabyś na cmentarzu. Zatem jest to
nerwica wegetatywna (mam nadzieję) i za bardzo nie ma nikogo kto mógłby Ci
pomóc. Pomóc możesz tylko sama sobie. Polecam książkę pt. Rytm życia,
Profesora Antoniego Kępińskiego do obowiązkowego przeczytania, umiarkowany
codzienny wysiłek i unormowanie własnego otoczenia. Będzie ciężko, ale da
się z tego wyjść :-)

Pozdrawiam
Juanitos

ps. bez względu na to, jak ciężko się na mnie obrazisz, książkę przeczytaj
:-)