Re: prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!

From: "Gregus" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!
Date: Sun, 13 Aug 2006 23:35:53 +0200

Użytkownik "Anna" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ebki1c$q5p$1@inews.gazeta.pl...
> Jestem zupełnie załamana, mam nadzieję że w Internecie znajdę pomoc!
> Choruję
> od 7 lat , mam zawroty głowy, ciągle mi słabo, mam kołatanie serca, kiedyś
> miałam parę razy częściowe zaniewidzenie. Chodzę oczywiście do lekarzy i
> tu
> pojawia sie problem...Byłam u wielu specjalistów, miałam wiele badań
> wyniki w
> normie, jedynie EKG Holter - skurcze dodatkowe. Każdy z tych lekarzy to
> specjalista w swojej dziedzinie, więc widzi jakby fragmant
> organizmu.Brałam
> [...]

Witaj !

Skoro badali Cię specjaliści i jedyną diagnozą było - jest Pani zdrowa,
znaczy to że szukasz pomocy u nie tych lekarzy, a i sama przyczyna leży nie
w "tym miejscu".
Polecam wizytę u dobrego psychiatry - to na początek. Po doraźnej pomocy u
psychiatry polecam kontakt z psychologiem.
Miałem podobne problemy (mam je do dziś, ale w o nieboo lżejszym stopniu).
Pomogłem sobie sam...tak jak i Ty, zacząłem od szukania, dociekania,
pytania, wątpienia...
O ile wykluczono u Ciebie jakąkolwiek chorobę, jakiekolwiek zaburzenie
narządowe... masz nerwicę... ciesz się że "tylko" nerwicę, płacz że nerwicę.
Zapraszam do lektury -
http://www.resmedica.pl/ffxart40010.html

Zdrówka życzę - Gregus (choruję od 15 lat - od 7 choruję świadomie)