Re: redart - pytania o podstawy

Data: 2009-09-18 20:35:08
Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Robakks" <R...@i...eu>

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Miłośniku mądrości napisz co Tobą powodowało, żeby założyć taki właśnie
> profil na N-K?
> --
>
> Paulinka

To dłuższa opowieść, więc by nie przynudzać streszczę Ci syntezę.
Jak zapewne wiesz dla zapewnienia zdrowia psychicznego konieczne
jest harmonizowanie 3 sWer osobowości człowieka:
emocjonalnej, intelektualnej i seksualnej. Ludzie często nieświadomie
sięgają po coś, bo mają taką potrzebę lub odczuwają wewnętrzny
niepokój, gdy psychika jest w dysharmonii.
Profile w n-k te od sWery seksualnej grupują młodych i pięknych.
Intelektualnie można wyżyć się na forach. Stwierdziłem niedosyt
możliwości dla sWery emocjonalnej: kilka profili o dzieciach,
kilka poświęconych pamięci papieża - a więc wąskotematyczne.
Profil "Miłość Ci" był moim darem dla tych, którzy mają Serce
i patrzą w Serce - a popularność tego profilu to nie tylko efekt
moich zabiegów, bo w początkowym okresie wysyłałem zaproszenia
do przypadkowych osób, ale popularność tego profilu to skutek
właśnie tego, że ludzie potrzebują i chcą przyjaźni międzyludzkiej.
Od dawna nie wysyłam już żadnych zaproszeń aby nie ściągać
psycholi, trolli, idiotów, alefitów i innych oszołomów.
Ci którzy mają się zapisać - sami wiedzą. :)
Robakks