Re: redart - pytania o podstawy

Data: 2009-09-18 20:50:54
Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h8vbid$iqn$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> mam świadomość tego typu zależności między dyskutantami i naszego wpływu
> na nas nawzajem. Przyglądam się temu i czasem mam pewne wątpliwości.

> Ikselka Tu jest i w mojej ocenie potrafi bardzo trzeźwo ocenić, co jest
> atakiem a co nie. A bardziej: co jest bolesne, a co nie. Widzę tu u
> Ikselki
> dużo otwartej przestrzeni. Glob zaś lubi swobodę i tę przestrzeń
> eksploruje, pochłania, poszukuje - POTRZEBUJE. Cieszę się, kiedy
> jest dawca i biorca ;). Jak coś będzie nie tak - IxI coś z tym zrobi
> [...]

Dziwne- jeśli przeczytasz spokojnie raz jeszcze: napisałem Ci, że to, co
zrobiłeś (Twój tekst do Iksełki) "zatyka" poważnie Twój kanał komunikacyjny
z nią. Postawiłem wyraźnie kropkę- bo nie chciałem, ani nie było to moją
intencją- wciskać się między wasze relacje. Ba! Jak zacząłeś mi "wyjaśniać"
(cudzysłów jak najbardziej na miejscu)- co jak i dlaczego napisałeś-
odpisałem Ci wyraźnie: to Twoje relacje. I to wszystko. Kropka. Czyli: ja Ci
tylko dałem wyraźny komunikat, jednocześnie (całkiem celowo) pokazując, że
dalej to nie moja sprawa- to wasze relacje i załatwicie sobie tak, jak
uważacie.
Po co więc to napisałeś?

serdecznie pozdrawiam

Chiron