Re: religia i etyka w gimnazjum

From: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: religia i etyka w gimnazjum
Date: Thu, 6 Oct 2011 12:18:50 +0000 (UTC)

On Wed, 5 Oct 2011 22:11:26 +0200 w_e <w...@o...pl> wrote:
> Dzieci mają to okienko?
> Chodzi mi o to pierwsze.

Jedne zajęcia z religii są po lekcjach, a drugie pomiędzy lekcjami. Więc
można np. siedzieć w zatłoczonej i hałaśliwej świetlicy. Tylko, że
dzieci mają, zwłaszcza w tym wieku, silny instynkt stadny, więc w końcu
odszczepieniec siedzi razem na tych zajęciach. Te, które nie są w
okienku pomija...

> Drugie, to rozumiem, iż są to zajęcia dodatkowe, coś w rodzaju koła, a te
> to mogą się odbywać nawet późnym popołudniem i wcale nie muszą pasować do
> planu lekcji, bo to zajęcia dodatkowe.
> A skąd to pierwsze okienko?

Te drugie zajęcia dodatkowe nie są organizowane przez szkołę, ale
organizatorzy starają się żeby były bez okienek. I tak jakoś wyszło, że
są z, przynajmniej dla tych, którzy nie korzystają ze szkolnej oferty
propagowania religii.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)