Re: ryz do sushi

From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: ryz do sushi
Date: Mon, 27 Nov 2000 13:30:42 -0800

Zalezy, gdzie mieszkasz. Ja uzywam ryb, ktore sa swiezo lowione w
Pacyfiku, najchetniej tunczyka, sczegolnie podbrzusze (tuna belly),
ktore jest tlusciejsze i delikatniejsze, jak rowniez lososia. Innych nie
uzywam, choc czasami uda mi sie w porcie od rybakow kupic morskie
wegorze, ale te wole smazone. Ikre uzywam ze sloikow.
Magdalena Bassett