Re: szparagi - grube czy cienkie?

Data: 2002-05-17 10:58:27
Temat: Re: szparagi - grube czy cienkie?
Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

Jader wrote:
> Porządny szparag poznać po tym, że w kobiecie wzbudza pożądanie... Może

no no1 teraz to juz na 100% zapamietam ktore mam wybierac ;P
tak nieco w podobnym temacie: moja siostra gdzies czytala ze kobiety kupuja
melony takie, aby nie budzily ich kompleksow co do wielkosci piersi - te z
malym biustem kupuja male, te z duzym - duze. ale to taka dygresja, coby
sie troche posmiac :)

> się zagalopowałem, ale generalnie powinien być jędrny, gruby (ale nie
> potworzasty), jednolicie biało ubarwiony (bez fioletowych/zielonych
> przebarwień na główce)

a o czym swiadcza takie przebarwienia, ze sa nieporzadane?

a co do koloru, na punkcie ktorego jestes taki czuly ;) , czy biale
szparagi to przypadkime nie takie rosnace w ziemi? chodzi o to ze sadzi sie
je w kopczyku i cale rosna pod ziemia? sadze jednak ze roznica miedzy
bialymi i zielonymi nie jest taka sama jak miedzy kalafiorem i brokulem -
tylko sie nie denerwuj :)

> Co do cen to baardzo dużo zależy od regionu niestety. W Poznaniu można
> bardzo ładne kupić mniej więcej po 3-4 zł za pęczek.

zesz! jak to czytam to mnei skreca! ja nie widzialam tanszych niz 6 zł.

> p.s. I spieszyć się spieszyć, bo w NBA już finały konferencji, a sezon na
> szparagi kończy się mniej więcej równo z końcem rozgrywek :(

czyli kiedy? tak na polski bym prosila :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl