Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony

From: Elske <k...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
Date: Wed, 01 Nov 2006 18:48:03 +0100

Hermiona napisał(a):

> W wieku 10 to może nie, ale 12 już tak.

Śmiem wątpić. Znam takich co im się "okazało" dopiero na studiach.

> Jak wreszcie zrozumiałaś podstawy to zrozumiałaś i resztę. I o to chodzi.

Dokładnie. Ale podstaw nie rozumiałam jak się okazało nie dlatego, że
byłam tumanem tylko dlatego, że nauczyciel źle tłumaczył (w drugiej
klasie licealnej nie było nawet jednej osoby z piątką a większość
jechała na trójach). A selekcję chcecie robić właśnie na podstawie ocen
i rzekomych uzdolnień określanych przez nauczyciela.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*