Re: ubezpieczenie NFZ

From: "lu dzik" <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ
Date: Tue, 27 Aug 2013 10:11:05 +0200

Użytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisał w wiadomości
news:c79498fa-369b-4d41-be3c-7f5864ece91c@googlegrou
ps.com...
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 19:20:08 UTC+2 użytkownik lu dzik
napisał:

> comiesięczne dojazdy do PUPu w mieście powiatowym są dla mnie uciążliwe
> i do niczego tak naprawdę nie służą,

>Do znalezienia pracy - nie, ale

> gdy mnie coś potrąci na pasach,

t>o wtedy to docenisz.

>Też byłam przez jakiś czas osobą bezrobotną - z wyboru, ale nie
>pracowałam w tym czasie na czarno. Miałam mnóstwo czasu na dojazdy >do
>PUP.

Ja nie pracuję na czarno, a potrącić mnie mogą choćby na rowerze, nie brak
kierowców morderców, na dojazd do PUP muszę wydać kasę na PKS i od samego
oglądania tych urzędników tam mnie skręca i ma się wtedy ochotę zostać
Brejwikiem.