Re: ubezpieczenie NFZ

Date: Tue, 27 Aug 2013 16:27:05 +0200
From: p47 <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ

W dniu 2013-08-27 14:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-08-26 19:20, obywatel lu dzik uprzejmie donosi:
>
> W obecnej rzeczywistości konstytucyjne prawo do bezpłatnej służby
> zdrowia dotyczy tylko denatów i to w zakresie pochówku w okolicach murów
> cmentarnych.
> W Twojej sytuacji najlepiej odkładać kasę zaoszczędzoną na biletach PKS
> na koperty dla lekarza, jeśli zajdzie potrzeba leczenia.

Po przeczytaniu tego postu aż ciśnie się pytanie, dlaczego niby miałbym
ja, a w ogólności społeczeństwo płacić za leczenie takiego lenia jak ty,
który nie dosyć, ze NIC temu społeczeństwu od siebie nie daje, to
jeszcze tak jest leniwy, ze nawet nie chce mu się tych łagodnych wymogów
formalnych spełnić, aby mieć uprawnienia do dalszego wyłudzania
świadczeń zdrowotnych (powtarzam, -nic w zamian nie dając!)