Re: wlasnorecznie zrobione maslo orzechowe

Data: 2003-01-06 15:25:44
Temat: Re: wlasnorecznie zrobione maslo orzechowe
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Mon, 6 Jan 2003 14:54:00 +0100, "alla" <a...@t...pl> wrote:

>Witam!
>Tak mnie najszlo, ze nie potrafie sie skupic.
>Przeszukalam archiwum grupy, nie znalazlam tam sposobu wykonania masla
>orzechowego.
>Orzechy mam, maslo tez, mam je razem utrzec, tak jak krem orzechowy tortowy
>( czyli z cukrem)? Czy cos jeszcze dodac?
>Alla z dalekiej prowincji:(

orzechy ziemne - njalepiej nieco uprazone, bez zadnych skorup
etc, troche oleju z orzechow ziemnych , od biedy moze byc
slonecznikowy, sol morska. i juz. to wrzucic do mixera
(malazer?), mixowac. zaleznie od dlugosci miksowania - wyjdzie
albo mocno gladkie albo chrupiace. cala reszta to NIE jest peanut
butter...

Trys
K.T. - starannie opakowana