Re: wlasnorecznie zrobione maslo orzechowe

Data: 2003-01-06 16:44:43
Temat: Re: wlasnorecznie zrobione maslo orzechowe
Od: "blinko" <b...@n...gazeta.pl>

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niebo w

> podobno z migdalow jest rewelacyjne....
> szkoda ze w polsc tylko z ziemnych jest.....

alez najbardziej typowa jest nutella, ktora jest z orzechow laskowych, a
przynajmniej smakuje tak ;) sa firmy, ktore robia z ziemnych mimo, ze na
nalepce i na pudelku daja rysunek laskowego. dla mnie takie najbardziej
popularne peanut butter, ktore dzieciaki z usa wtryniaja z galaretka,
tudziez dzemem - jakos nie mialem nigdy serca do zrozumienia roznicy miedzy
jelly a jello ;)) jest IMHO po prostu okropne w smaku