Re: wolowina- Panie Władysławie prosimy o głos!

Data: 2002-03-26 13:42:02
Temat: Re: wolowina- Panie Władysławie prosimy o głos!
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl>

Barbara Czaplicka wrote:

> Najprostszy sposob rozpoznawania wolowiny, to umiejetnosc rozrozniania
> kolorow :-)
> wolowina, ktora ma ciemny kolor, to mieso stare
> natomiast rozowiutka wolowina - to miesko super mlode i bardzo szybkie w
> przyrzadzaniu.

rzecz w tym, że wołowina podlega tzw. utlenianiu - im dłużej leży tym
bardziej jasna się staje i wtedy chyba nie ma mocnych...
Pan Władysław Los, który coraz rzadziej się wypowiada, myślę, że dałby
nam jakiś bardzo miarodajny wykład, który pozwoliłby nam uwierzyć
zarówno swoim talentom jak i wiedzy i wrażeniom czysto wzrokowym.