Data: 2019-07-22 01:11:34
Temat: Re: za Nie
Od: Izaura <d...@d...net>
Pokaż wszystkie nagłówki
On 2019-07-21 17:28, gazebo wrote:
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło
> reklamowe spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania".
> Wykupił wszystkie bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał
> przejechać się sam. Nie wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało
> się nam ustalić, przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby
> było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei
> dosłownie, PKP Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
>
>
"Gdyby było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany..."
Takie to typowe dla w/w redakcji.
Na całe szczęście, wiekszość Mariuszów, zachowuje się z godnością nie
tylko dlatego, że ich nie stać na coś innego...
--
|