Data: 2019-07-25 04:41:57
Temat: Re: za Nie
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
"gazebo" <g...@j...com> wrote in message
news:qh20as$9rk$1@dont-email.me...
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło reklamowe
> spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania". Wykupił wszystkie
> bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał przejechać się sam. Nie
> wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało się nam ustalić,
> przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby było więcej takich
> panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei dosłownie, PKP
> Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
A jak można dostać taką zniżkę 95%? :-))
|