Re: załamka-dentysta i dziecko :(

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: załamka-dentysta i dziecko :(
Date: Thu, 1 Sep 2005 09:40:10 -0500
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-68-253-221-163.dsl.emhril.ameritech.net

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message
news:df726e$cn2$1@news.dialog.net.pl...

> pogadalam z ia i okazalo sie ze ten smak to mozna by przezyc ale chodzi o
> to ze w momencie wiercenia odczuwa" powietrze w buzi" ,domyslam sie o co
> chodzi bo sama tego nie lubie ,i mnie trudno to wytumaczyc ale taki
> specyficzny powiew w zebie taki nikiedy przeszywające zimno brr.

w sumie to ja nie wiem o co chodzi z tym powiewem :) bo jak juz
to chyba woda leci z koncowki? a nie powietrze? (uzywa detystka
wode w koncowce?)
jesli wiesz co ona czuje a Ty jestes znieczulana to chyba sama widzisz, ze
nic na to nie poradzi. na pewno znieczulenie pomoze, ale powietrze
w buzi to chyba bedzie czula bo w koncu cala buzia nie jest znieczulana.
moze ten koferdam by cos pomogl?

> córka ma zaatakowane 4i 5 górne dokładnie na zetknieciu sie tych 2 zebów
> ,w 4 ma plombe ,teraz 5 czeka.

jesli te dziurki zostaly "zobaczone" klinicznie a nie najpierw na zdjeciu,
domyslac sie moge, ze sa duze i glebokie. nie ma sily zeby nie bolalo.
ja male jak sie da to znieczulam.

iwon(k)a