Re: zdjecie gipsu i odzkodowanie

From: "milka" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zdjecie gipsu i odzkodowanie
Date: Sun, 17 Oct 2004 22:51:31 +0200

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cku4ns$g79$1@news.onet.pl...
> czy jezeli ktos
> chcialby zdjac gips 3 dni przed wyznaczonym terminem (oczywiscie przez
> ortopede) ktory jest napisany w historii choroby z takiego powodu, ze gips
> sie powoli sam rozpada, to czy ma to jakis wplyw na wyplacenie
> odszkodowania. Tam gdzie jestem ubezpieczony proszono mnie o przyniesienie
> hist. choroby i chcialbym tylko wiedziec czy roznica 3 dni moze wplynac na
> odszkodowanie, jezeli w ogole wpisuje sie date sciagniecia gipsu w karcie.
> Jezeli ktos sie orientuje w sprawach odszkodowan to prosilbym o
informacje.
> [...]
Witam
Dawno to było ( 1994)....piękne lato, a ja w gipsie od 14.06 do 22.08 ( tak
było zaplanowane). 09.08 nie wytrzymałam nerwowo i pokuśtykałam o kulach do
poradni chirurgicznej. Powiedziałam koledze, że jak mi tego świństwa nie
zdejmie, to sama sobie ściągnę. On na to, widząc moją determinację, zdjął
gips ze słowami - "Ale nic nie mów ordynatorowi, bo mi łeb urwie". Z poradni
kazałam się zawieźć nad jezioro i wreszcie mogłam popływać :-). Po
rehabilitacji ( tak gdzieś na początku października) starałam się o
odszkodowanie z PZU i ZUS ( wypadek w pracy) - nikt się nie pytał o
okoliczności zdjęcia gipsu - lekarz zadecydował o zdjęciu i już. Więc się
nie przejmuj, tylko idź do poradni.

Pozdrawiam serdecznie
milka