Re: złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}

From: Elżbieta <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}
Date: Sat, 21 Oct 2006 23:52:24 +0200

Dnia Sat, 21 Oct 2006 22:46:01 +0200, MadziaMa napisał(a):

> Najłatwiej jest zmienic przedszkole ale to byloby zbyt
> pochopne, zwłaszcza że tak jak mówię widzę i dobre jego wpływy.

Wcale nie najłatwiej. Wybierając przedszkole człowiek często kieruje się
bliskością miejsca pracy lub zamieszkania, wybiera takie, do którego
najwygodniej dziecko zaprowadzać i odprowadzać. Więc czasem wcale nie tak
łatwo zmienić. Tym bardziej, że przedszkola nie leżą blisko siebie. Tylko
skoro to przedszkole takie be, panie nie pilnują, nie uczą, nie wymagają...
To, albo zaczynam od przedszkola wymagać, albo zmieniam. Ja do przedszkola
podchodziłam 3 razy. Za pierwszym się zraziłam i nie posłałam dziecka w
ogóle. Rok później posłałam do przedszkola najbliżej domu, po roku im
podziękowałam i przeniosłam do innego. Kosztowało mnie to dwa lata
wczesnego zrywania dziecka, dojazd autobusem w przeciwnym kierunku niż
praca, potem dojazd do pracy, droga po dziecko, dojazd do domu. Męczące
strasznie, ale warto było. Choć nowe przedszkole też miało swoje wady
(idealnych nie ma) to było o niebo lepsze od poprzedniego. Zanim zmieniłam
przedszkole, to próbowałam coś zmienić w starym, panie i dyrekcja olały
uwagi- ja machnęłam ręką na przedszkole.

Tak więc skoro takie złe, to rozważ zmianę. Jeśli jednak nie takie
najgorsze, to rozmawiaj z panią, wyjaśniaj wątpliwości, mów co Ci się nie
podoba. Bo jak na razie to sporo tu Twoich domysłów i przypuszczeń.
--
Elżbieta