Re: złogi w nerkach...?

Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Kami <K...@j...net>
Subject: Re: złogi w nerkach...?
Sender: Kami <K...@j...net>
Date: Wed, 26 Mar 2003 23:11:40 +0100

> From: Csirke [mailto:c...@w...to.poczta.onet.pl]
> Posted At: Wednesday, March 26, 2003 11:08 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: złogi w nerkach...?
> Subject: Re: złogi w nerkach...?

> Sa różne kamienie i różne złogi. Nie zawsze szczawianowe.

O? A tego nie wiedziałam...

> Dokładne badanie moczu powinno wykazać rodzaj złogu.

Ciekawam, czy zostanie zlecone :-/

> Jeśli
> jednak są szczawianowe, to trzeba też zrezygnować z mocnej
> herbaty i kawy,

Herbata głównie owocowa, średnia zwykła i czerwona. Kawy - z powodu
ciśnienia - nie piję.

> a przy okazji bardzo oszczędnie dawkować
> sobie wszelkiego rodzaju soki, szczególnie cytrusowe i te
> przepakowane chemią.

Cytrusowe nie za specjalnie, najchętniej marchew+jabłko.

> Warto zacząć brać magnez oraz zrezygnować z wina.

Wina nie piję, magnez to i na stresik by mi się przydał...

> Głównie wodę,

O tak, dużoooo...

> mleko,

To sztuczne z pudełka średnio smakuje :-( Wolę maślankę. Tylko... Jak to
się ma do diety niskobiałkowej?

> zioła moczopędne, słabą herbatę

To bez problemu.

> i od
> czasu do czasu kawę.

To niechętnie.

> No i oczywiście piwo!!!!

A to bardzo niechętnie. Ja nie piję alkoholu... Żadnego właściwie.

> Nie gryzie się.

Git :-) Dzięki :-)
Jutro idę do lekarza i baaaardzo jestem ciekawa, co mi pani doktor
powie.

--
Kami (dobranocna)